Teruskan Usaha ..



Sejak dari malam tadi mesti ramai yang resah , tidur tak lena makan pun tak kenyang dan mandi pun tak basah memikirkan apa keputusan periksa sem lepas..mungkin ramai yg ketawa girang seronok dan mungkin juga yg sedih..
itu semua ujian Allah yang mengaturkan baik dan buruk..setiap itu ada hikmah di sebaliknya.aku redho ketentuan Ilahi walaupun keputusan tidak lah baik sgt..cuma kena ada muhasabah dan teruskan usaha lagi..InsyaAllah..sebab aku sudah berusaha ..ni je Allah nak beri..
Sem pendek ni dekat nak final dah..Apa lagi kena pulun le untuk cover balik keputusan sem lepas..Moga Allah memberikan kejayaan kepada aku dan kawan-kawan yang lain.amin..

0 Response to "Teruskan Usaha .."